Торгова марка STATIC - український бренд, належить компанії Raiso Group Ukraine поєднує запити ринку автозапчастин України, передбачаючи специфіку попиту на основі модельного ряду марок автомобілів, що знаходяться в експлуатації.
Головна стратегія компанії - надання можливості придбання автозапчастин за доступними цінами з обов'язковою відповідністю виробів міжнародним стандартам якості, технічним умовам та робочим параметрам регламентованих виробниками автомобілів.
За основу відповідності технологічних вимог до продукції в першу чергу враховується параметри, що регламентуються провідними у світовому виробництві брендів автозапчастин.
Компанія співпрацює з провідними виробниками Європи, Центральної та Південно-Східної Азії, віддаючи перевагу виробникам із сучасними автоматичними технологічними лініями виробництва, що гарантують високу якість обробки матеріалів та високу культуру складання.
Стратегія діяльності компанії заснована на укладанні довгострокових контрактів з виробниками та здійснення великих обсягів закупівлі продукції для отримання вигідного дисконту, з метою досягнення найвищого показника співвідношення ціна – якість. Під час виконання стратегічних завдань обов'язково виконується вимога щодо відповідності якості та технічних параметрів, заявлених провідними виробниками автомобільних запчастин.